دنباله بازی Tales from the Borderlands اعلام شد، امسال عرضه می شود

دنباله بازی Tales from the Borderlands اعلام شد، امسال عرضه می شود

بازیTales from the Borderlands  توسط خیلی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Telltale تا به امروز می‌شناسند که شخصیت‌های قوی، داستان سرایی و طنز را در یک عنوان ماجراجویی پروژه‌ای ارائه می‌کنند که برای طرفداران Borderlands به همان اندازه که برای تازه وارد سری جذاب بود، جذابیت دارد. گیرباکس در یک اعلامیه غافلگیرکننده اعلام کرده است که به زودی دنباله ای از آن منتشر خواهد شد.

 

بازی کاملاً جدید Tales from the Borders در دست ساخت است و شناخت بازی اول، توسط خود Gearbox در حال توسعه است و توسط 2K  منتشر خواهد شد. با ارائه یک تجربه سفری مشابه، بازی جدید Tales from the Borderlands دارای یک بازیگر جدید از شخصیت ها خواهد بود و داستانی کاملاً جدید را روایت می کند.

 

گیربکس می گوید که رونمایی کامل این بازی برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است و خود در سال 2022 عرضه خواهد شد. این یک اعلامیه هیجان انگیز برای طرفداران بازی اول است، اما، قابل درک است، هنوز سؤالاتی وجود دارد . برای شروع، طرفداران امیدوارند که دنباله حداقل از تیم نویسندگی بازی اول را به همراه داشته باشد، زیرا این همان جایی بود که واقعاً درخشید.

 

همچنین جالب است که ببینیم آیا هیچ یک از شخصیت‌های معرفی شده در بازی جدید در سایر بازی‌های آینده Borderlands نیز حضور خواهند داشت یا خیر. به هر حال، تلاقی بسیاری از داستان‌های اصلی از مرزها و سرزمین‌های مرزی 3 وجود دارد.

 

هنوز هیچ پلتفرمی اعلام نشده است، در حالی که تایید نشده است که آیا این بازی مانند نسخه قبلی خود اپیزودیک خواهد بود یا یکباره منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی :

Tales from the Borderlands

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو دنباله بازی Tales from the Borderlands اعلام شد، امسال عرضه می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/18ac

خبرنامه بازی ها

گالری